«HPL бағдарламасы мүмкіндігінше көп оқушылардың ең жоғары нәтижелерге жетуін қалайтын ерекше мектептерге арналған» - Дебора Эйр, High Performance Learning ұйымының негізін қалаушы және төрағасы.

Haileybury Almaty 2021 жылдың қыркүйек айынан бастап Жоғары тиімді оқыту (HPL) мектептері қауымдастығының мүшесі болғанын қуана хабарлаймыз.

Жоғары тиімді оқыту (HPL) - бұл мектептермен және мұғалімдермен жұмыс жасайтын ұйым, ұйымның негізгі мақсаттары - білім берудің келбетін өзгерту және оқушылардың шығу тегіне қарамастан, олардың жоғары жетістіктерге жетуін қамтамасыз ету. HPL – бұл кез-келген мектептің, кез-келген сыныптың және кез-келген елдің білім беру саласына өзгеріс әкелетін жаһандық қозғалыс. Жоғары тиімді оқыту кез-келген пәнмен немесе оқу бағдарламасымен қатар жұмыс істейді.   

HPL теориясына сәйкес балалардың көпшілігі жоғары үлгерімге қол жеткізе алады. Бұрын жоғары нәтижелерге тек санаулы оқушы жете алады деп есептелген, алайда мектеп пен HPL-дің рөлі - оқушыларға жоғары оқу нәтижелеріне жетуге жәрдемдесу.  

HPL бағдарламасы біздің мектебімізде қалай жүзеге асырылады?

Ай сайын біз жоғары тиімді оқушыға тән бір қасиетке тоқталатын боламыз:

  • Эмпатия
  • Еңбекқорлық
  • Шапшаңдық пен ептілік
  • Байланыстыра білу
  • Талдау қабілеті
  • Іске асыру қабілеті
  • Мета ойлау
  • Жаңадан жасау қабілеті 

HPL Values, Attitudes and Attributes: Empathy

At Haileybury Almaty we are all on a journey towards High Performance Learning. Junior and Senior School Teachers are introducing the concept of High Performance Learning with their pupils and ensuring that they all play an active role in their own learning.

Pupils will be introduced to the Values, Attitudes and Attributes of High performance Learners learning to recognise these in themselves and others. Teachers are also introducing the Advanced Cognitive Performance Characteristics as our pupils learn how to be effective learners.

This month HPL Values, Attitudes and Attributes concentrate on  Empathy
Essential Components of Empathy:
1. Collaborative
2. Concerned for society
3. Confident

In this video we want to share with you more information about Empathy and its importance for a successful learner. Moreover, you will learn about Empathy VAAs meaning for you as a parent.

Еңбекқорлық - тәжірибе, табандылық және төзімділік


Біз аса тиімді оқушыларға тән дағдылар мен қасиеттерді зерттеуге ерекше назар аударамыз – әр адам оларды өз бойында жетілдіргісі келетіні сөзсіз. Бұл қол жетімді мақсат және алдағы бірнеше семестрде біз Haileybury Almaty мектебінің әрбір оқушысын табысты оқушыға айналдыру мақсатында жұмыс жасаймыз. Бүгін біз VAA философиясының екінші сипатына - еңбекқорлыққа назар аударғымыз келеді.

Еңбекқор болу деген нені білдіреді? Бұл адамдарды жаңа нәрселерді үйренуге итермелейтін, үш мінез-құлық ұстанымынан тұратын сипат. Бұл сонымен қатар алға жылжу қиынға соққанда қиындықтарды жеңе білу, әрқашан алға ұмтылу қабілеті.

«Ептілік»


Интеллектуалдық ептілік төрт қасиет-сипаттамадан тұрады. Епті болу - бұл оқуға деген ұмтылыс және жақсы нәтижеге жету үшін бірнеше тәсілдерді қолдана білу. Бұл қасиеттер жастардың өз бетінше білім алуына, мектеп пен жеке өміріне үлес қосуына мүмкіндік береді.

Ол қасиеттер:
• қызығушылық таныту
• шығармашылық және жігерлілік
• бейтараптық
• тәуекелдерді қабылдау

Ептілік туралы Миллс мырза видеода толығырақ айтады. Бірге тамашалайық!

өз-ара байланыстыруды қолдана білу болып табылады.


Байланыстыру қабілеті - бұл алған біліміңізді бір-бірімен байланыстыруға мүмкіндік беретін алты сипаттаманың жиынтығы.

Осы алты сипаттамаға мыналар жатады:
• Қорытынды жасау
• Байланыстарды табу
• Кең ойлау
• Абстракция
• Қиял
•Балама перспективаларды көру.

Бұл сипаттамалар оқушыларға дәріс алуда сенімді және тез алға жылжуға көмектеседі. Олар қайталауға кететін уақытты азайтады, өйткені оқушылар өз біліміне сенімді.

Жоғары тиімді білім алудың кезекті видеосериясында олардың әрқайсысы туралы толығырақ Миллс мырза айтып өтті.

 Талдау


Логикалық ойлау мен зейінділіктің үш сипаттамасынан тұрады. Бұл үш сипаттама:

•критикалық немесе логикалық ойлау қабілеті;
•дәлдігі;
•кешенді және көп сатылы проблемаларды шешу;

Осылайша, тәжірибелі мамандар, жұмысқа деген көзқарастарында сақтық пен қисындылық танытады. Олар өз бетінше ой жүгүртуді біледі-кейбір жастар университетте жоғары нәтижелерге қол жеткізе алмайды, өйткені олар ешқашан жоғары тиімділікке қол жіткізу курстарын оқыған емес.

Бұл бейне таспада, сіздермен Талдау деген не және оқу процесінде оны қалай тиімді пайдалануға болатындығы туралы толық ақпаратпен бөліскіміз келеді.

Метаойлау 

Метаойлау төрт қасиеттен тұрады. Олар сана туралы ойлануды қамтиды:

  • метатану
  • өз-өзін бақылау 
  • стратегиялық жоспарлау
  • интеллектуалды сенімділік.

1 Метатану ойлануға қатысты мүмкін тәсілдерін білу. Олар кез-келген жағдайда пайдалы болуы мүмкін, әрі таңдау жасауда саналы түрде пайдалануға келеді. Метатану ақапаратты пайдаланудың негізі және маңызды біліктілік болып табылады. Метатуна дегеніміз тапсырманы орындау, жаңа дүние ойлап табу үшін идея немесе біліктікті (немесе оларды біріктіріп) пайдалану. 

2 Өз-өзін бақылау - өз үлгеріміңді қадағалау, не істеп жатқанында бағалау, қажет жерде тура жолдан тайып кетпеу үшін өзіңді түзету қабелітін қамтиды. Сіз өз мақсаттарыңызды қойыңыз, оларға қалай қол жеткізу үшін жоспар және стратегия құрасыз және ақыл-кеңеске жүгінесіз. Бұл қабеліттілік үздік оқушы болу үшін қажет. Сіз оқуыңызды  жоспарлау, қадағалау және бақылау үшін өз бетімен әрекет етесіз.       

3 Стратегиялық жоспарлау – жаңа оқу тәжірибесіне оны өз біліміңізбен байланыстыру арқылы қол жеткізу қабілеті. Бұл жұмысты қалай жасау керектігі туралы дұрыс ойлана аласыз деген сөз. 

4 Интеллектуалды сенімділік – нақты дәлелдер келтіру арқылы өзіңіздің жеке піріңізді анық жеткізу, қажет жағдайда оларды сізбен келіспеген адамдардың алдында қорғау. Интеллектуалды сенідімдік дегеніміз дәлелдерге сүйеніп қорытынды жасап, кейін пікіріңді қорғау үшін өзіңді сенімді сезіну қабілеті. 

Осылайша, осы жиынтықтар балаларға оларда біліктік жиынтығы бар екенін түсінуге көмектеседі. Олар - тұңғиық ойға жетелейтін интеллектуалды құрал, жұмысқа қандай құралды тиімдірек пайдалануға болатынын білу үшін арналған сана-сезім. Бұл оқушыларға сенімділік ұялатады, себебі қандай қиын тапсырма болсын, олар оны шешу жолын немесе жолдарын ойлап таба алады.    

Венди Берлинердің және профессора Дебор Эйрдың ”Ұлы ойлар және оларды дамыту жолдары: жоғары тиімді оқу" атты кітабынан бейімделген.

Haileybury Almaty мектебінің оқытушылары жоғары тиімді оқыту туралы әңгімелейді
Deputy Head
Deputy Head
Head of Junior School
Head of Junior School
Head of Science
Head of Science
Head of Art
Head of Art
Біз осы сайтта cookie файлдарын қолданамыз. Осы сайтты пайдалана отырып, сіз cookie файлдарын орналастыруға келісесіз Қосымша ақпарат